Reactie op review Ron van Bergen. In eerste instantie vernamen wij van dhr. van Bergen (Ron): a) dat de tekst op de cover was verschoven wat een fout bleek te zijn die ons verwijtbaar is. We hebben aangeboden het album terug te nemen en alsnog te voorzien van een juiste cover. b) de vermeende te donkere kleur bleek na onderzoek door een DTPer toch in de bron te zitten en daarmee ook logischerwijs in de afdruk. We hebben aangeboden om de albums terug te nemen en dit verder te onderzoeken (door te meten). Op voorgenoemde bevinding ontvingen we geen enkele reactie. Zes weken daarna ontvingen we het bericht dat 1 album dat ondertussen in de Filipijnen was beland verkleefde pagina's had gekregen (voor de duidelijkheid dit album was wat dat betreft in goede orde op het afleveradres ontvangen en ook het andere exemplaar is nog prima in orde). Een dergelijke bevinding kan volgens onze drukkerij en daarna ook verder bevestigd door Kodak alleen maar ontstaan na (langdurige)blootstelling aan bovennormale temperaturen. In onze rijke geschiedenis is iets dergelijks nog maar 1x eerder voorgekomen, dit bij een klant die een album met ook hoogglans afwerking op een erg hete dag op de hoedenplank van de auto in de volle zon had laten liggen. Dit is overigens op coulante wijze opgelost. Dhr. van Bergen is dit ook aangeboden. Kortom naar onze mening is dit het gevolg van oneigenlijk gebruik van ons product, waarbij we echter wel open staan voor een coulante regeling. Voorts hebben we ook aangeboden het album verder te willen onderzoeken om het 1 en ander ook officieel te kunnen (laten) vaststellen.
Review: Dit maakt mij zeer gelukkig
Beste Peter,
Wat ontzettend fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service en kwaliteit! Een tevreden klant is het grootste compliment wat wij kunnen krijgen!
De meeste eer gaat naar uzelf, immers u heeft het ontworpen, wij doen alleen maar onze best het zo mooi mogelijk te produceren en de service te verlenen waar nodig.
Graag tot de volgende gelegenheid.
Het FotoGoed Team
Review: Super slecht!
In reactie op de review van Marloes.
Wij hebben deze klacht in behandeling genomen en het betreft hier een verloop van 2mm op een kaft van 20 bij 30 cm. Voorts heeft deze klant de fotokaders precies op de beoogde snijlijn geplaatst in haar ontwerp en geen rekening gehouden met de duidelijk aangeven mogelijke maximale afwijking van 2mm op de snijlijn van het binnenwerk (in de praktijk is er in dit album overigens 1mm afgeweken). Voorts is er melding gemaakt van een kleurafwijking van 1 foto in het gehele album, hier worden de bevindingen dus veranderd. Ondanks dat het hier dus ontwerpfouten van de klant betreft ondanks duidelijke aanwijzingen in de software en algemeen geldende marges niet zijn overschreden is Marloes een coulance regeling aangeboden.
Review: Onprofessioneel
In reactie op de review van Jan Polet
Er is uitgebreid gecommuniceerd met Dhr Polet er zijn allerlei oplossingen aangeboden, maar Dhr Polet weigert hieraan mee te werken. In dit uitzonderlijke geval is zelfs aangeboden dat Dhr. Polet na terugzending van de order (op onze kosten) al zijn betaalde kosten terugestort zou krijgen. Merkwaardig genoeg en naar onze mening veelzeggend gezien zijn reacties, is dit aanbod geweigerd! Kortom alle service is verleend er is een volledige terugbetaling voorgesteld, het gerenomeerde en door de Consumentenbond erkende Webshop Keurmerk heeft dit tot in detail bekeken en ook nog geprobeerd te bemiddelen. Zonder enig effect.
Zonder verder in discussie te gaan op de in onze ogen onterechte laster, is het ons inziens onbegrijpelijk dat er geweigerd wordt de koop ongedaan te maken en na terugzending van de albums alle betaalde kosten terug te betalen.